Foto's en ervaringen - Reisverslag uit Liessel, Nederland van Marie-Louise Goossens - WaarBenJij.nu Foto's en ervaringen - Reisverslag uit Liessel, Nederland van Marie-Louise Goossens - WaarBenJij.nu

Foto's en ervaringen

Door: Marie-Louise

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

28 November 2016 | Nederland, Liessel

Ik heb zojuist foto's bij de verschillende verslagen gezet. Lang niet toereikend om over te brengen wat ik ervaren heb.
Ook moeilijk om te kiezen uit bijna 5000 foto's....
(fotoboek is besteld!)

Mocht je nieuwsgierig zijn, India is wat mij betreft een aanrader!

Maar....eerst wellicht nog heel veel andere landen!

Ik kan zien dat er best veel mensen mijn verslagen hebben gelezen. Ik ben best nieuwsgierig wat je ervan vond. Als je me dat wil laten weten, hoor ik het graag! (mag ook in een prive bericht!)
marielouise.goossens@gmail.com

tot volgende keer misschien
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Liessel

Marie-Louise

Nieuwsgierige reiziger die het liefst de hele wereld wil zien! Daarnaast trotse moeder van 3 kinderen en 2 heerlijke kleinkindjes. Behalve reiziger en (groot)moeder ben ik werkzaam als jongerenwerker en jeugdhulpverlener. Mijn reisdoel is over heel de wereld kinderen zien en ontmoeten. Vanzelfsprekend ben ik ook erg nieuwsgierig naar hoe het voor hen geregeld is. Uiteraard wil ik erg graag de cultuur en natuur zien, voelen, ruiken, horen en proeven!

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 10335

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2019 - 10 Augustus 2019

Op kamp met kans Plus

23 Augustus 2017 - 23 Augustus 2017

Amsterdam

10 December 2016 - 13 December 2016

Krakau

02 November 2016 - 18 November 2016

India!

Landen bezocht: