Klaar met werken voor drie weken!!! - Reisverslag uit Liessel, Nederland van Marie-Louise Goossens - WaarBenJij.nu Klaar met werken voor drie weken!!! - Reisverslag uit Liessel, Nederland van Marie-Louise Goossens - WaarBenJij.nu

Klaar met werken voor drie weken!!!

Door: Marie-Louise

Blijf op de hoogte en volg Marie-Louise

27 Oktober 2016 | Nederland, Liessel

Vakantie! Heerlijk..
Drie weken vrij van werk. Tijd om me verder voor te bereiden op India.
M'n paspoort is binnen. Compleet met visum en gegevens over mn biometrische scan. Bijzonder hoe zoiets gaat. Bij de aanvraag konden we kiezen om het zelf op te komen halen of aangetekend te laten versturen. Een dag extra vrij om naar Rotterdam te gaan lukt niet, (ondanks dat ik het blije gezicht van de man met de paarse tulband wel had willen zien als hij ons onze paspoorten zou overhandigen), dus gekozen voor de post.
Kom ik thuis, zie ik een briefje liggen dat ik bij de buren, "omdat het snel moet" een pakketje kan op gaan halen.
Gelukkig op nr 24 en niet bij die nieuwsgierige buren aan de overkant die alle pakketjes van de hele straat proberen te ontvangen.
Van de buurvrouw krijg ik de envelop met daarin m'n papieren.
Stop! Wacht even. Ik kan het niet helemaal volgen.
In deze tijd vol met risicos op data-lekken en de nodige aandacht daarvoor, is de waarde van aangetekende post blijkbaar niet meer wat het geweest is. Geen handtekening nodig, geen ID niets. (Best bijzonder na zonet nog m'n werk-laptop netjes opgeschoond te hebben zodat alle cliënt gegevens in 'het systeem' ipv op de harde schijf staan) Nou ja, om me te legitimeren zou ik de envelop open moeten maken, dus dat zou ook nog een dingetje kunnen zijn geweest. Haha, gelukkig zal ik dan maar zeggen, nu ik weet dat het op de juiste plek is aangekomen :-)
Dus geen gezeur. Exact zoals paarse tulband ons al gedienstig voorspelde, op de 5e werkdag ontvangen. Hoera weer een stapje dichterbij bij India.
Ook de reispapieren met tickets en vouchers ontvangen. Wel zelf even printen. Ook zelf zorgen voor bagagelabels, dat 'doen' ze niet meer.
Zal wel flink wat kosten besparen voor de maatschappij!

Maar goed, de belangrijkste papieren en documenten zijn binnen. :-) :-) :-) je hoort mij niet klagen.

Tot volgende keer weer. Overigens ben ik blij verrast met de enthousiaste reacties die veel mensen geven op m'n 'blog avontuur'!
Dus thanks lieve familie, vrienden en collega's. Hoop dat jullie niet teveel verwachten....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Liessel

Marie-Louise

Nieuwsgierige reiziger die het liefst de hele wereld wil zien! Daarnaast trotse moeder van 3 kinderen en 2 heerlijke kleinkindjes. Behalve reiziger en (groot)moeder ben ik werkzaam als jongerenwerker en jeugdhulpverlener. Mijn reisdoel is over heel de wereld kinderen zien en ontmoeten. Vanzelfsprekend ben ik ook erg nieuwsgierig naar hoe het voor hen geregeld is. Uiteraard wil ik erg graag de cultuur en natuur zien, voelen, ruiken, horen en proeven!

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 10418

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2019 - 10 Augustus 2019

Op kamp met kans Plus

23 Augustus 2017 - 23 Augustus 2017

Amsterdam

10 December 2016 - 13 December 2016

Krakau

02 November 2016 - 18 November 2016

India!

Landen bezocht: